رویه‌های بازگرداندن کالا

همه ی تلاش ما این است که کالاهای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد ، با این وجود ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به باز گرداندن کالا بگیرید . ما این امکان را برای شما درنظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت زمان 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام نمایید.
شرایط بازگرداندن کالا

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@kaldar.ir ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان شرکت امکان تست آن را داشته باشند.

*در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

شرایط خرید و بازگرداندن کالا برای کالاهای سوپر مارکتی چگونه است؟

 

شرایط بازگرداندن کالا

در شرایطی که ایراد کالا (غیر از میوه ها و سبزیجات)درب منزل قابل تشخیص نباشد ، شما میتوانید تا 7 روز و قبل از سپری شدن  تاریخ انقضاء کالا از طریق پروفایل خود ، صفحه تماس با ما و یا تلفن درخواست مرجوع شدن کالا را مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید ، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

کالاهایی که میتوانید تا 7 روز پس از دریافت و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء آن را مرجوع نمایید;

  • کالاهایی که پلمپ یا بسته بندی خاصی دارد و زمان استفاده از آن متوجه فساد یا ایراد کالا می شوید (مانند انواع کنسرو ها ، لبنیات ، مربا)
  • کالاهایی که پس از تحویل و زمان  پخت  و یا  مصرف میتوان ایراد آن را تشخیص داد (مانند وجود حشره در برنج ، کپک زدگی نان، نم کشیدگی حبوبات وجود هر گونه ترکیبات خارج از موارد ذکر شده در مواد تشکیل دهنده کالا ، تغییر در طعم و ترشیدگی مواد غذایی )
  • کالاهایی که نیاز به وکیوم و محیط خلاء دارند و هنگام استفاده متوجه شدید کالا در شرایط ذکر شده نیست (مانند پاپ کورن ، چیپس )

 

در صورت سفارش میوه و سبزیجات ، هنگام دریافت کالا ، این اقلام میبایست بصورت کامل بررسی شود و پس از تحویل امکان مرجوعی ندارد.

کالا نباید توسط شما تماماً مصرف شده باشد و باید به گونه ای نگهداری شود که عیب مورد نظر شما توسط متخصصین ما قابل تشخیص باشد.

در مورد کالاهایی که حاوی مهر و موم بهداشتی یا امنیتی هستند، توصیه می کنیم مراقبت های معقول را بدون حذف مهر و موم در هنگام بررسی کالاها انجام دهید، مگر اینکه مطمئن باشید که قصد دارید کالا را نگه دارید.

در صورتی که کالا دارای برچسب مربوط به اطلاعات محصول (اعم از وزن ، قیمت ، میزان کالری )است، باید در شرایط اولیه و سالم باشد.

در خصوص کالاهای فاسد شدنی که ایراد آنها درب منزل مشخص نیست به محض آگاهی از ایراد کالا ، موضوع را در اسرع وقت به ما اطلاع دهید.

 ‏‏بازگرداندن سفارش و کالاهای معیوب

لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

 

 

 

در شرایطی که عیب کالا درب منزل قابل تشخیص بوده باشد بازگرداندن امکان پذیر نخواهد بود.

اقلام باعیوب غیر قابل تشخیص درهنگام تحویل را می توانید با هماهنگی با مرکز تماس تا 24 ساعت پس از تحویل (قبل از رسیدن به تاریخ انقضاء) بازگردانید.

ارسال و تحویل

سفارش شما براساس روز و زمانی که هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنید، برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتیکه در آدرس حضور نداشتید ، در صورت امکان هماهنگی لازم جهت ارسال مجدد صورت میگیرد و در صورتیکه امکان ارسال مجدد وجود نداشته باشد(مانند کالاهای فاسد شدنی)، سفارش لغو و در صورتیکه سفارش پرداخت شده باشد ، مبلغ  به شماره کارت مندرج در پروفایل شما مرجوع خواهد شد.

در صورتی که ما امکان تحویل سفارش در بازه یا آدرس انتخابی شما را نداشته باشیم ، با شما تماس گرفته و زمان یا آدرس جدیدی جهت تحویل سفارش با شما هماهنگ و سفارش را برای شما ارسال خواهیم نمود.

آیا کالاهای سوپر مارکتی در سرتا سر استان ارسال میشود؟

تمام کالاهای سوپر مارکتی ارسال خواهد شد بجز کالاهایی فاسد شدنی که نیاز به سیستم سرمایش جهت حمل دارند مانند;

  •  لبنیات
  •  مواد غذایی پروتئینی(گوشت و مرغ)
  •  میوه و سبزیجات

 

لغو سفارش

لغو یا مرجوع نمودن سلیقه ای اقلام سفارش کالاهای سوپرمارکتی بعد از تحویل سفارش بدلیل آسیب پذیر بودن ، امکان فساد کالا ، سپری شدن تاریخ انقضاء و مسائل بهداشتی امکان‌پذیر نیست.

 ویرایش سفارش

جهت ویرایش و لغو سفارش شما میتوانید تا 5 ساعت قبل ازشروع بازه تحویل، ازطریق تماس تلفنی اقدام نمایید.لطفا شماره سفارش خود را قبل ازتماس آماده نمایید تا همکاران ما بتوانند تغییرات مدنظرشما را اعمال نمایند.

تاریخ تولید کالاهای سوپرمارکتی-یخچالی

تاریخ تولید کالاهای سوپرمارکتی – یخچالی همان روز یا نهایتاً روز قبل از تحویل کالا میباشد.